دسته‌بندی پرسش‌ها

پرتکرارترین پرسش‌ها

وارد سایت شوید.
روی گزینه پیگیری سفارش در منوی بالا کلیک کنید.
در این قسمت کد سفارش را وارد کنید
میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید

به دلیل بر خط (آنلاین) بودن فروشگاه شما در هرساعت شبانه روز میتوانید سفارش خودرا ثبت کنید

سیستم هوشمند عطاری حلما، پس از بررسی حساب کاربری در صورتی که مالک آن مشتری جدید عطاری حلما باشد، امکان استفاده از کد تخفیف خرید اول را ایجاد می کند و در سایر موارد به کاربر متن زیر اعلام می شود:

کد تخفیف وارد شده، تنها برای کاربران جدید قابل استفاده است و طبق بررسی ها شما به عنوان کاربر جدید شناسایی نشدید.

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.
میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.