قوانین و مقررات حلما شاپ

قوانین ومقررات استفاده از سرویس ها وخدمات ز :

کاربر گرامی لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه های کاربردی حلما شاپ به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب سایت حلما شاپ هنگام استفاده از پروفایل شخصی ، طرح های تشویقی ، و سایر خدمات ارائه شده توسط حلما شاپ به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس ها و خدمات حلما شاپ است . توجه داشته باشید ثبت سفارش نیز درهر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین حلما شاپ از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج ، جایگزین کلیه توافق های قبلی محسوب می شود.

 

قوانین عمومی :

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه های حلما شاپ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. درصورتی که در قوانین مندرج، رویه ها و سرویس های حلما شاپ تغیراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

ارتباطات الکترونیکی:

هنگامی که شما از سرویس ها و خدمات حلما شاپ استفاده می کنید ، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می کنید و یا به حلما شاپ ایمیل می زنید ، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه ها باشد ، شما موافقت می کنید که حلما شاپ به صورت الکترونیکی ( از طریق پست الکترونیکی ، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس های الکترونیکی) به در خواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می کند  تنها آدرس و تلفن های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ های شرکت از طریق آنها صورت می گیرد.

توجه داشته باشید که 09193279128 تنها شماره ایست که حلما شاپ از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ( اس ام اس ) ارسال می کند. همچنین این شماره سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها ، خدمات و سرویس های ویژه حلما شاپ را به اطلاع کاربران می رساند و روشن است که امکان دریافت پیام های شما از طریق آن وجود ندارد.

بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان حلما شاپ ، با هر شماره دیگری تخلف و سؤ استفاده از نام حلما شاپ است و در صورت دریافت چنین پیامکی ، لطفا جهت پیگیری قانونی آن را به اطلاع دهید.  fathisanimiyab@gmail.com

 

سیاست های رعایت حریم شخصی:

حلما شاپ به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می کنند ، احترام گذاشته و از آن محافظت می کند.

حلما شاپ متعهد می شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا ، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت حلما شاپ ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می دهید. همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات حلما شاپ ، مانند متن ، گرافیک ، آرم ، آیکون دکمه ، تصاویر ، ویدئو های تصویری ، موارد قابل دانلود و کپی ، داده ها و کلیه محتوای تولید شده توسط حلما شاپ جزئی از اموال حلما شاپ محسوب می شود و حق استفاده و نشرتمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار حلما شاپ است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی ، حق پیگرد قانونی را برای حلما شاپ محفوظ می دارد. علاوه بر این ، اسکریپت ها ، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط حلما شاپ و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار حلما شاپ است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره برداری و استفاده از لیست محصولات ، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب سایت حلما شاپ و یا هر یک از خدمات و یا مطالب ، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری ، هر گونه استفاده از داده کاوی ، روبات ، یا روش های مشابه مانند جمع آوری داده ها و ابزار های استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای حلما شاپ محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات حلما شاپ ، کاربران مسئول حفظ محرمانه حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می پذیرد به عهده کاربران است.

تنها مراجع  رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما پایگاه رسمی این سایت یعنی   www.helmafood.ir  است. وب سایت حلما شاپ هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر ازآدرس های  مذکورندارد.

 

ثبت ، پردازش و ارسال سفارش :

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هرهفته ، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می شوند. حلما شاپ به مشتریان خود در 7 روز هفته  و 24 ساعت در روز امکان سفارش گذاری می دهد .

– کلیه سفارش های ثبت شده در سایت حلما شاپ به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل در صف پردازش قرار می گیرند. حلما شاپ همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش های ثبت شده ، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می دهد . با وجود این ، در صورتی که موجودی محصولی در حلما شاپ به پایان برسد ، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری ، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای حلما شاپ محفوظ است و یا مشتری می تواند به جای محصول به اتمام رسیده ، محصول دیگری را جایگزین کند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری ، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– حلما شاپ مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گیری جدید اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش های ثبت شده قبل از توقف سفارش گیری ، پردازش و ارسال می شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی ، برای حلما شاپ محفوظ است.

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی محصول موجود در سایت حلما شاپ ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری ، برای حلما شاپ محفوظ است. حلما شاپ در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می نماید و مشتری با ورود به سایت حلما شاپ می پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود ، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست ، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابر این درج آدرس ، ایمیل و شماره تماس های همراه و ثابت توسط مشتری ، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد ، حلما شاپ جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می تواند از مشتری اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین ، مشتریان می توانند نام ، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند

– با توجه به ثبت سیستمی سفارش ، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده ، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابر این لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش خود ، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان مورد نظر ، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل گیرنده ثبت یا انتخاب می کند ، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتو به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند  ، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود .

– از آنجا که حلما شاپ یک وب سایت خرده فروشی آنلاین است سفارش یک کالا به تعداد بالا ، مغایر با هدف مصرف خریدار است و در صورت ثبت چنین سفارشی ، لازم است پیش از ارسال ، مبلغ آن تسویه شود .

– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه ، کافی نت ، رستوران ، هتل و مانند آن امکان پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل ، دقیق و قابل استناد باشد.

– در صورت خرید اعتباری ( استفاده از کد تخفیف ) پس از نهایی شدن سبد از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید ، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید ، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد ، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

– در رابطه با سرویس تحویل فروشگاه اینترنتی حلما شاپ ، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده می شود.

– لازم به ذکر است افزودن محصول به سبد خرید به معنی رزرو محصول نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی کند . همچنین تا پیش از ثبت نهایی ، هر گونه تغییر از جمله تغییر در موجودی  محصول یا قیمت ، روی محصول افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می شود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که حلما شاپ هیچگونه مسئولیتی نسبت به محصولاتی که در سبد خرید رها شده است ندارد.

 

نظرات کاربران : 

هدف از ایجاد بخش نظرات در حلما شاپ ، اشتراک گذاری تجربه ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می رسد در این بخش ، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت ، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید ، نظرش را روی سایت مشاهده کند. حلما شاپ در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این قسنت هیچ گونه مسئولیتی ندارد . لذا از کاربران محترم تقاضی می شود ، نظرات را اصل و پایه ی انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.

 

شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران :

1- فارسی بنویسید . بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول ، کشیدن کلمات ، استفاده مکرر از یک کلمه ، و شکلک خود داری کنید

2- نقد کاربران باید شامل قوت ها و ضعف های محصول و تجربه شخصی باشد.

3- جهت احترام گذاشتن به وقت بازدید کنندگان لازم است هنگام نوشتن نقد مطالب غیر ضروری را حذف کرده و مطالب مفید را لحاظ کنید.

4- کاربران ارسال کننده نظر موظف اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران خودداری نمایند.

5- باتوجه به مسئولیت سایت در قبال لینک های موجود در آن ، نباید لینک سایت های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید.

6- تنها نظراتی تایید خواهد شد که مرتبط با محصول مورد نظر باشند ، لذا بحث های متفرقه و غیر مرتبط با محصول را مطرح نکنید.

 

سیاست قیمت گذاری :

سیاست قیمت گذاری در حلما شاپ مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است . قیمت های ارائه شده برای محصول ها در حلما شاپ قیمت های خرده فروشی است که غالبا توسط تامین کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است.

با نهایت احترام به کاربران ، حلما شاپ نمی تواند قیمت و موجودی نهایی محصولات را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. لازم به ذکر است محصولی پس از ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود سفارش به روزرسانی و قیمت جدید اعمال می شود ، قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه ای بابت این موارد پرداخت نمی کند و هزینه های بسته بندی ، ارسال بسته به شرایط سفارش در فرم سبد خرید اطلاع رسانی می شود و ممکن است جداگانه محاسبه شود.

 

قوه قهریه :

تمامی شرایط و قوانین مندرج در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه حلما شاپ هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

حلما شاپ خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می داند ، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق کانال های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

بستن
مقایسه